Ներկայացնում ենք ZBrush-ում մոդելավորման ուղեցույցը, որը պատրաստել է Skills Up School-ի նկարիչ եւ կուրատոր Դարիա Բայդուկովան: Մենք կստեղծենք ձյունագնաց – Դեկտեմբեր ի վերջո!
Սա հոդվածի առաջին մասն է։ Շարունակելի –
Sculpting դասեր ZBrush-ում սկսնակների համար. ներկայացնում ենք ձյունագնացի 3D մոդելը
:
Դասընթացն այնքան մանրամասն է, որ հաջողության կհասնեն նույնիսկ նրանք, ովքեր նոր են սկսել սովորել 3D: Բացեք ZBrush-ը եւ քանդակեք՝ հետեւելով հրահանգներին, եւ մի մոռացեք գրանցվել
անվճար օնլայն speedsculpt դասի համար:
Գլոսարի
Gizmo – հնարավորություն է տալիս E, անջատել Q.
Mask – hold down Ctrl.
DynaMesh – հնարավորություն է տալիս Երկրաչափության թաբում, վերհաշվարկել երկրաչափությունը – պահել Ctrl- ը եւ սահել տեսարանի դատարկ տեղում:
Brushes Move — BMV, Smooth — hold down Shift, SnakeHook — BSH, Inflat — BIN, Ստանդարտ — BST. Բացեք խոզանակի մենյուն – Բ.
ClipCurve — Ctrl+Shift.
Քայլ 1
Ստեղծեք մեկ ոլորտ (subtool) եւ ստուգեք, որ տեսարանը աշխատում է – սեղմեք Edit-ը կտավի աջ կողմում եւ Make PolyMesh3D (Table Tab):
Կրկնօրինակեք subtool-ը Ctrl+Shift+D-ի միջոցով կամ օգտագործեք Duplicate կոճակը (Subtool tab):
Գիզմոյի (E) օգնությամբ մենք վերափոխում ենք ոլորտները՝ ընտրելով ճիշտ չափը եւ ձեւը:
Oops, գրեթե ձյունագնաց!
Մի մոռացեք խնայել բոլոր փուլերում!
Քայլ 2
Ավելացնել գլանակ.
- Բացեք մենյուը պրիմիտիվներով (Insert կոճակ), սեղմեք գլանի վրա: Կրկին օգտագործում ենք Gizmo (E) եւ հարմարեցնում ենք մեզ անհրաժեշտ գլխարկի բարձրությունը Կշեռքի միջոցով;
- Թաքցնել Gizmo (Q) եւ օգտագործել DynaMesh (Երկրաչափության թաբում);
- Սիմետրիայով (X) հնարավորությամբ հարթեցված խոզանակով փափկեցրու գլանի եզրերը;
- 1-ին կետի նման կրկնօրինակում ենք գլանը եւ դրանից դուրս ենք անում գլխարկի դաշտերը՝ օգտագործելով նույն Գիզմոն;
- Մեծ գլանակ ենք կրկնօրինակում եւ գլխարկի վրա ժապավեն ենք պատրաստում:
Դուք կարող եք արագ փոխել subtools միջեւ օգտագործելով Alt + սեղմել մեզ անհրաժեշտ ցանցի վրա:
Քայլ 3
Եկեք իջնենք ձյունագնացի ձեռք-ձեռքի ողերը.
- Ավելացնում ենք գլանը (ներդիր – գլան), որը կջնջենք ոչ միայն Գիզմոյի, այլեւ խոզանակների հետ;
- Gizmo-ի օգնությամբ ապագա մասնաճյուղը ձեռքի փոխարեն տեղափոխում ենք ոլորտ եւ օգտագործում Ենք DynaMesh;
- Մենք տալիս ենք նրան ավելի հետաքրքիր ձեւ – օգտագործել դիմակ (Ctrl) եւ դիմակ մի մասը subtool;
- Դիմակը կանխելու համար անհրաժեշտ է կրկնակի սեղմել Ctrl- ի հետ, որը սեղմված է դատարկ տարածության վրա;
- Գիզմոյին դնում ենք դիմակի ծայրին, ծռում ենք ձյունանուշի ձեռքի պայմանական արմունկը:
Դուք կարող եք ազատորեն քաշել Gizmo-ն տեսարանի շուրջ Alt սեղմած:
Վերցնում ենք բավականին մեծ Move խոզանակը (BMV) եւ մի փոքր փշրում մեր ճյուղը: Եկեք ցույց տանք մեր երեւակայությունը: Մենք այնպես կանենք, որ ձեռքն ավելի նման լինի ճյուղին; «Մատները» կարելի է երկարացնել SnakeHook (BSH) խոզանակով:
Համոզվեք, որ վերհաշվարկեք երկրաչափությունը – օգտագործեք ոսկե տեխնիկան՝ Inflat խոզանակը (BIN) եւ DynaMesh-ից հետո:
Կա այնպիսի մի ողնույգ, որ կարող ենք կրկնօրինակել եւ տեղադրել Գիզմոյի օգնությամբ մյուս կողմից՝ թեթեւակի փոխելով դիրքը:
Քայլ 4
Ավելացնել մանրամասները: Եկեք սկսենք ձյունագնացի ոտքերից. եկեք դրանք սարքենք մի ոլորտից, որը կվերածենք կիսագունդի՝ օգտագործելով ClipCurve (Ctrl + Shift): Մենք օգտագործում ենք Gizmo եւ ընտրում չափը եւ ձեւը սովորական կոշիկի տեսք ունենալու համար: Մի կողմից տեղադրեք եւ օգտագործեք Mirror And Weld ֆունկցիան (Tool – Geometry – Ձեւափոխել տոպոլոգիան)
Ինչպե՞ս ընտրել ClipCurve-ը: Երբ դուք պահում եք Ctrl + Shift կոճակի կոմբինացիան, սեղմեք հենց խոզանակի վրա եւ փնտրեք այն գործիքը, որը մեզ անհրաժեշտ է pop-up մենյուում:
Մենք արդեն ունենք բավարար ենթավերնագրեր, որոնք կարող ենք կրկնօրինակել եւ օգտագործել մնացած մասերը պատրաստելու համար. Օրինակ, մենք պատրաստում ենք աչքերը եւ բերանը գլանից’ վերագործարկելով Gizmo: Երկրորդ աչքի համար օգտագործեք Mirror And Weld ֆունկցիան, շարժեք բերանը Move խոզանակով:
Քիթը պատրաստված է ոլորանից’ օգտագործելով Mask եւ Gizmo գործիքները, շարֆը պատրաստված է գլանից: Դա անելու համար փոխեք նրա ձեւը հարթ, քողարկեք մեջտեղը, օգտագործեք Inflate եզրերի համար (Deformation tab): Դուք կարող եք նաեւ օգտագործել DynaMesh, Smooth խոզանակ եւ մի քիչ Move, որպեսզի աշխատեք ձեւի հետ: Շարֆի ծայրը պատրաստված է մեկ այլ գլանից:
Որպեսզի դիմակի եզրերը ավելի փափուկ դառնան (BlurMask), անհրաժեշտ է սեղմել Ctrl սեղմակով ցանցի վրա:
Մնում են կոճակներ, իսկ մասերը պատրաստ են!
Քայլ 5
Նորից ստուգեք մեր ձյունագնացի ձեւերը: Ձեզ դուր է գալիս ամեն ինչ? Սկսենք նկարել!
Որպեսզի պոլիգոնային ցանցի տեսանելիությունը չլինի, անհրաժեշտ է վերանայել բազմանկյունը DynoMesh-ի միջոցով՝ մեծացող բանաձեւի օգնությամբ: Այստեղ պարզվեց. մարմնի վրա – 272, վերեւի գլխարկ եւ շարֆ – 544 եւ այլն: Որքան փոքր է օբյեկտը, որքան բարձր է բանաձեւին:
Դուք որեւէ դժվարություն ունե՞ք: Կարդացեք հոդվածը
ZBrush-ում մոդելավորման քայլ առ քայլ ուղեցույց. ընդհանուր խնդիրներ եւ դրանց լուծումներ
:
Դրանից հետո կարելի է մի փոքր օգտագործել լեհերեն (Deformation tab):
Եթե ցանկանում եք միանգամից տեղափոխել մի քանի subtools, սեղմեք նշանի վրա checkmarks (տես նկարը) եւ ընտրեք անհրաժեշտ subtools հետ Ctrl + Shift սեղմում:
Gizmo սիմետրիկ օբյեկտները տեղափոխելու համար անհրաժեշտ է հնարավորություն տալ սիմետրիայի (X) ինչպես նաեւ տեղային սիմետրիայի (Տրանսֆորմատորային թաբ) համար:
Քայլ 6
Նյութը փոխում ենք SkinShade4-ի՝ ավելի լավ գունային ընկալման համար եւ առաջ ենք գնում արագ նկարելու. ընտրեք գույնը, ընտրեք subtool – FillObject: Այսպիսով, մենք անցնում ենք բոլոր մոդելների միջով: Գեղեցկություն!
Հաջորդ հոդվածում կքննարկենք եւ կներկայացնենք մեր ձյունագնացին։
Հիշեցնում ենք, որ Skills Up
School-ը վարում է անվճար օնլայն դասերի շարք արագության քանդակագործության մեջ
: Դեկտեմբերի 21-ից մինչեւ հունվարի 22-ը դուք կգտնեք 4 գործնական դասարաններ դպրոցի կուրատորների հետ: Թե ՛ կուրատորները, թե ՛ քանդակագործական առարկաները տարբեր կլինեն ։