Корзина
Выбранные курсы

Текущая скидка: 0%

Добавьте 1 курс в корзину, чтобы получить скидку в 10%

No products in the cart.

Кэшбек
+0 $
Цена без скидки
Вся сумма
0 $
18 September 2023

Ցանկանո՞ւմ եք իմանալ, թե ինչպես է կատարվում թվային քանդակագործության մեջ աշխատելու գործընթացը, այն է՝ Zbrush ծրագրում: Այնուհետև կարդացեք վրձինների մասին մանրամասն նյութ 3D գրաֆիկայի դասընթացների համադրող Սերգեյ Լյուբաշինից : Այո, այո, 3D-ում կան նաեւ խոզանակներ 😉

Նյութը օգտակար կլինի նաեւ նրանց համար, ովքեր արդեն սկսել են աշխատել Զբրուշ – Սերգեյը որոշ հնարքներ է բացահայտում խոզանակների հետ աշխատելիս: Այս հնարքները նշեցինք «կյանքի հաքեր» բառով:

Թվային քանդակագործությունը նման է պլաստիկի կամ կավի հետ աշխատելուն։ Միակ տարբերությունն այն է, որ իրական նյութի փոխարեն մոնիտորի վրա պատկեր ունես, իսկ իրական գործիքների փոխարեն՝ ծրագրում ունես խոզանակների հավաքածու։ Սակայն «կավե» թվային կտորը նույնպես կարելի է փշրել, դեֆորմացնել, մեծություններ, դեպրեսիաներ, կաղապարներ պատրաստել դրա վրա եւ քանդակել ցանկալի ձեւերը։ Նախ, ես կպատմեմ Զբրուշի ամենահայտնի խոզանակների մասին:

 

Խոզանակներ, որոնք առավել հաճախ օգտագործվում են աշխատանքի մեջ.

Dam Standard խոզանակ

Խոզանակ, որը ստեղծում է ներքին անկյուն, որի փափուկ անցումը դեպի ձեւը: Առանց կոճակը սեղմած՝ Ալթը ներքին անկյունը դարձնում է, իսկ Ալտի հետ ստեղծում է արտաքին անկյունը: Հարմար է ջլերի, ջլերի, մազերի ուրվագծերի համար:

Dam Standard խոզանակ

Կյանքի հաքեր։ Եթե դուք տեղադրեք մեծ խոզանակի տրամագիծ եւ փոքր Z ինտենսիվություն, դուք կստանաք անկյուններ փափուկ ձեւերի վրա, այնպես որ դուք կարող եք ավելի ոճավորված ձեւեր պատրաստել եւ անցումներ անել հակադարձ։

 

Clay Buildup խոզանակ

Պատկերում է իսկական կավը. այն ասես ավելացնում կամ հեռացնում ես «կավը» քո օբյեկտի վրա: Առանց կոճակը բռնելու Ալտը կառուցում է ձեւը, Ալտ-ով, այն «կտրում» է ձեւը: Ես շատ եմ օգտագործում այս խոզանակը: Հարմար է գծապատկերի համար: Շատ հարմար է նաեւ այս հատուկ խոզանակով արագության սքողումներ անել:

Clay Buildup խոզանակ

 

Ստանդարտ խոզանակ

Սովորական փափուկ խոզանակ, ես հազվադեպ եմ օգտագործում առանց պարամետրերի: Ավելի հաճախ այն օգտագործում եմ ալֆաների կիրառման համար (ալֆան մի տեսակ “stencil” է, պատկեր, որը կարելի է փոխանցել ձեր օբյեկտին):

Ալֆա կիրառելու համար խոզանակի պարամետրերում ընտրեք ալֆա, միացրեք Stroke to Drag Rect. Անպայման կոնֆիգուրացնել RF եւ MidValue պարամետրերը (դրանք գտնվում են Alpha / փոփոխությամբ, խորհուրդ եմ տալիս դրանք փոխանցել ձեր ինտերֆեյսին) եւ կիրառել ալֆաներ: Իհարկե, վիոլան կծկվի, եւ այդ ձեւը «կտրվելու է»։

Ստանդարտ խոզանակ

 

Հարթեցրեք խոզանակ

hPolish-ի ավագ եղբայրը (տե՛ս ստորեւ): Հեշտությամբ կտրում է անկյունները, ավելի շատ է քսում ձեւամանը: Փափուկ ծայր է տալիս: Խոզանակը օգտակար է թե ՛ չամֆերի, թե ՛ արագաչափերի համար, օրինակ ՝ որպես հարթեցնող տարբերակ ։

Հարթեցրեք խոզանակ

 

Move brush / Move Topology

Երկու վրձիններն էլ շատ կարևոր են, և ես դրանք միշտ օգտագործում եմ: Իրականում, երկուսն էլ տեղաշարժում են այն երկրաչափության այն մասը, որը գտնվում է խոզանակի ազդեցության տարածքի մեջ։ Տեղափոխեք տոպոլոգիան, ի տարբերություն Move-ի, անտեսում է այն երկրաչափությունը, որը կապված չէ այն երկրաչափության հետ, որի հետ խոզանակը սկսեց աշխատել:

Move brush / Move Topology

Life hack: Որպեսզի ավելի լավ հասկանաք, թե ինչպես է աշխատում Move Topology- ը, խորհուրդ եմ տալիս փորձել այն «գարնանային» պրիմիտիվի վրա: Վիոլան կլամպվածով այն շարժվում է երկրաչափությունը մակերեւույթի հետ հարաբերական (արտաքին կամ ներքին):

 

Պտղունց խոզանակ

Այն գործում է սեւ խոռոչի պես եւ ամբողջ երկրաչափությունը ձգում է խոզանակի կենտրոնում։ Հարմար է աշխատելու համար, օրինակ, ճյուղերով, քանի որ ցանկալի տարածքները կարող են ավելի բարակ դարձնել:

Պտղունց խոզանակ

 

Փքված խոզանակ

Pinch վրձնի երկվորյակ եղբայրը – այն փչում և խտացնում է երկրաչափությունը: Վիոլան ճանկռում է, այն «փչում է ձեւից» կամ դուրս է գալիս ներսից)

88

 

SnakeHook խոզանակ

Ինչ-որ մի բան, ինչպիսին Move-ն է, բայց թողնում է երկրաչափության հետքը: Հարմար է եղջյուրների, ատամների, գծավոր մազերի ստեղծման համար:

SnakeHook խոզանակ

Կյանքի հաքեր։ Խնդրում եմ նկատի ունենալ, որ այս խոզանակը կարող է մեծապես ձգել պոլիգոնները, եթե դուք երկար «եղջերուներ» եք պատրաստում։ Ուստի խորհուրդ եմ տալիս օգտագործել այն դինամեշ ռեժիմում։ Եվ այս ձեւերը ստեղծելուց հետո վերապատմեք ցանցը: Բացի այդ, այս խոզանակը օգտակար կլինի սուր ձեւերի համար, օրինակ, ծառերի վրա տերեւներ. դրա համար խորհուրդ եմ տալիս իջեցնել նրա Z Intencity-ը մինչեւ 90-80:

 

Լրացուցիչ վրձիններ – նրանց համար, ովքեր արդեն տիրապետել են դասականներին և ցանկանում են նոր գիտելիքներ.

ներկի խոզանակ

Խոզանակ պոլիպների համար: Այսինքն՝ երկրաչափությունը ներկել անմիջապես Զբրուշում: Այն օգտագործելու համար բավական է միացնել նկարի ռեժիմը subtool (brush icon), ընտրել գույն եւ voila, դուք կարող եք ներկել) Ներկումը տեքստուրա չէ, տեխնիկապես այն վերեւի գույնն է: Այլընտրանքային անուն է Vertex Color կամ Vertex Paint:

ներկի խոզանակ

 

CurveTube/CurveTubeSnap խոզանակ

Շատերը չեն օգտագործում այն, քանի որ չեն հասկանում դրա տրամաբանությունը։ Ես խստորեն խորհուրդ եմ տալիս հարմարվել դրան, դրանից հետո այն ավելի հեշտ կթվա, քան ZSpheres գործիքը) Նրա համար հարմար է անել ամեն ինչ. սկսած կիբորգների համար լարերից մինչեւ 5 րոպեանոց գծապատկերներ մարդկային մարմնի պլաստիկից: Այսպիսով, իր օգնությամբ հարմար է կերպարի համար դատարկություն անել: Հաստությունը կարելի է կարգավորել խոզանակի մեծությամբ եւ նրա հարթեցմամբ Z Intencity պարամետրով:

1212

 

CurveQuadFill / CurveTriFill վրձին

Վրձիններ, որոնցով կարող եք արագ ստեղծել ցանկալի ձևի ինքնաթիռներ։ Այս երկու խոզանակների տարբերությունը այն է, թե ինչ է ստացվում երկրաչափությունը մակերեսների վրա:

CurveQuadFill / CurveTriFill վրձին

 

Curve խառատահաստոց խոզանակ

Ստեղծել պտտման օբյեկտներ՝ ստիլուսի մեկական սրիչով: Այստեղ պտտման առանցքը ուղիղ գիծ է՝ սկսած գծի սկզբնակետից մինչեւ իր վերջ: Արժե մի փոքր պարապել՝ հասկանալու համար, թե ինչպես է աշխատում այս խոզանակը:

Curve խառատահաստոց խոզանակ

 

IMM խոզանակ

Ամենահզոր եւ խորամանկ խոզանակները ZBrush-ում: Ինչպես տեսնում եք, ծրագրում կան բազմաթիվ խոզանակներ, որոնք իրենց անունով ունեն IMM: Նրանք բոլորը աշխատում են նույն կերպ. նրանք նոր երկրաչափություն են աճեցնում ներկայիս սաբթուլում: Նրանք չեն աշխատում ենթատեսակների հետ, որոնք ունեն բաժանումների մակարդակ։ Սակայն դրանք կարելի է օգտագործել ցանկացած այլ սաբթուլում, ընկնում են ցանկացած տեսանելի տեսքի վրա։ Դուք ինքներդ էլ կարող եք կատարել ԻՄ-ը: Պարզապես կատարեք ցանկալի երկրաչափությունը, պտտեցրեք այն viewport-ում «աճող» կետով դեպի ֆոնը եւ սեղմեք խոզանակ / ստեղծել / ստեղծել / ստեղծել ներդիր mesh խոզանակ: Իսկ նույն խոզանակին նոր երկրաչափություն ավելացնելու համար այդ խոզանակը պետք է ընտրվի եւ երկխոսությունների արկղում ընտրվի հավելված:

IMM խոզանակ

 

Մի քանի փաստ խոզանակների մասին Zbrush-ում.

  • Գրեթե բոլոր խոզանակները տուժում են սալիկի վրա գրիչի ճնշման ուժից:
  • Կան ստանդարտ խոզանակներ, որոնց համար արդեն պատրաստվել է hotkeys.
  • Երբ Shift-ը սեղմվում է, հնարավորություն է տրվում հակաալիայան խոզանակը: Ctrl սեղմելիս հայտնվում է դիմակի խոզանակը, եթե դուք պահում եք Alt- ը, խոզանակը հեռացնում է դիմակը:
  • Երբ Ctrl + Alt-ը սեղմվում է, հնարավորություն է տրվում օգտագործել ընտրված խոզանակը, որը կարող է օգտագործվել երկրաչափության մի մասը թաքցնելու համար, օրինակ, որպեսզի այն բաժանվի մեկ այլ ենթավերնագրի:
  • Բոլոր խոզանակները ունեն այլընտրանքային ռեժիմ. եթե դուք պահում եք Alt- ը, գործողությունը կփոխվի հակառակ (որպես կանոն): Օրինակ, եթե խոզանակը կառուցի ձեւը, ապա վիոլան կծկված կլինի, այն կկտրի ձեւը:

 

Ուշադրություն դարձրեք մեր օգտակար հոդվածներին.

Записаться на курс