Корзина
Выбранные курсы

Текущая скидка: 0%

Добавьте 1 курс в корзину, чтобы получить скидку в 10%

No products in the cart.

Кэшбек
+0 $
Цена без скидки
Вся сумма
0 $
18 September 2023

3Ds Max 1

Սա 3Ds Max Ինտերֆեյսի ուղեցույցի երկրորդ մասն է: Ուղեցույցի առաջին մասը – հիմնական գործիքների վահանակի եւ պրոյեկցիայի պատուհանների մասին կարող եք կարդալ այստեղ:

3Ds Max ինտերֆեյսը բաղկացած է հետեւյալ բլոկներից.

  1. Գլխավոր մենյու.
  2. Գլխավոր գործիքային վահանակ.
  3. Պրոյեկցիայի պատուհաններ:
  4. Հրամանի վահանակ:
  5. Ժամանակացույցը ռուսերեն ինտերֆեյսում, aka Track bar կամ Time Slider.
  6. Օբյեկտների կոորդինատների վահանակ:
  7. Animation կառավարման վահանակ:
  8. Պրոյեկցիայի պատուհանների նավիգացիոն վահանակը:

1 1

Եկեք դիտարկենք բլոկները “Command Panel”, “Timeline”, “Object Coordinate Panel”, “Animation Control Panel” եւ “Projection Window Navigation Panel”:

3D Հիմնական դասընթաց օնլայն՝ Skills Up School-ում

Հրամանի վահանակ

Նախնական հրամանի վահանակը գտնվում է պրոյեկցիայի պատուհանների աջ կողմում: Անհրաժեշտ է ստեղծել օբյեկտներ, փոփոխել դրանք եւ հետագա գործողությունները օբյեկտների վրա: Պարունակում է վեց թաբ – Create, Modify, Hierarchy, Motion, Display, Utilities: Յուրաքանչյուր սեղան ունի լրացուցիչ սեղաններ եւ մագաղաթներ՝ պարամետրերով։

18 1

Track bar, aka Time Slider (ժամանակացույց)

Անիմացիայի վահանակ բանալիների եւ ժամկետների հետապնդման համար: Այն գտնվում է 3Ds Max ինտերֆեյսի ներքեւում:

19

Որպես կանոն, օբյեկտների հետ նորմալ աշխատանքի ընթացքում այս վահանակի կարիքը չկա, հատկապես ծրագրի ուսումնասիրության սկզբում: Դրա անհրաժեշտությունը առաջանում է նախագծի վերջին փուլերում, երբ անհրաժեշտ է ցույց տալ օբյեկտի շարժի անիմացիան տեսարանում, որի համար առաջին հերթին կոնֆիգուրացված են տեսախցիկները:

Եթե, օրինակ, դուք ոչ թե աշխատում եք մեծ մոնիտորի վրա, այլ լափթոփի վրա, ապա այս վահանակը կարող է զգալիորեն նվազեցնել կառավարվող աշխատանքային տարածքը: Թաքցնելու համար, գնալ հիմնական մենյու, ընտրել Customize – Show UI եւ uncheck Show Track Bar.

20

Դուք կարող եք նաեւ միացնել այս վահանակը ինտերֆեյսի ներքեւից եւ սեղմել խաչը վերեւի աջ անկյունում:

Օբյեկտների կոորդինատների եւ չափման միավորների վահանակ

Շատ օգտակար վահանակ օբյեկտի կոորդինատները կառավարելու եւ կոորդինատների ցանցի չափման միավորները հետեւելու համար: Օրինակ, պետք է տեղափոխել խորանարդը այնտեղից, որտեղ գտնվում է բոլոր առանցքների վրա կոորդինատներ 0: Սա արվում է այսպես.

21

Հավասարապես օգտակար է Grid-ը (չափման միավորներ): Այն գտնվում է կոորդինատային դաշտերի կողքին եւ ցույց է տալիս, թե ցանցի սպունգը ինչ հավասար է, այսինքն՝ նրա քառակուսիներից մեկը։

22

Եթե դուք աշխատում եք մի նախագծի վրա, որտեղ կարեւոր են իրական արժեքները կոնկրետ միավորներում, օրինակ, միլիմետրում, ապա անպայման շտկեք այդ արժեքները նախքան աշխատանքը սկսելը: Հակառակ դեպքում՝ պետք է հարմարվես եւ մեծանաս։

Գնացեք գլխավոր մենյու, ընտրեք արդեն իսկ ծանոթ item Customize – Unit Setup:

23

Բացված պատուհանում ընտրեք Մետրիկին, իսկ իջեցման ցուցակում ընտրեք միլիմետր:

24 1

Այնուհետեւ սեղմեք System Unit Setup կոճակը, որը գտնվում է նույն պատուհանում հենց վերեւում, եւ նաեւ ընտրեք միլիմետր:

25 1

Այժմ ցանցին 10 մմ է։ Չափման այլ միավորների հետ նույնը կատարեք:

Քանի որ խոսում ենք չափման միավորների մասին, անմիջապես կապ ենք հաստատելու։

Կապանում անհրաժեշտ է միմյանց հետ համեմատած նավամատույցի օբյեկտների առավելագույն ճշտության, ցանցային քայլքի երկայնքով նոր տեսարանների կառուցման ճշտության համար եւ այլն: Գոյություն ունեն մի քանի տեսակի կապ- 2, 2.5, 3. Ընտրեք դրանցից որեւէ մեկը: Դա դեռ նշանակություն չունի, բայց ապագայում մենք հաշվի կառնենք պրակտիկայի տարբերությունը:

Հիմնական մենյուի սանդղակից ներքեւ գտնվող հիմնական գործիքների վահանակի վրա կարող եք գտնել կապոցներ:

26 1

Որպեսզի ընտրեք կապելու տեսակը, ձախ սեղմեք խարսխի պատկերի վրա եւ, պահելով այն, սեղմեք ցանկալի տեսարանի վրա:

Կապողը կոնֆիգուրացնելու համար աջ քլիք անել սրբապատկերի վրա – կհայտնվի պարամետրերի պատուհանը, եւ ընտրեք դրա մեջ անհրաժեշտ կապիչները: Ես առանձնացրել եմ երեք հիմնականները – Vertex (Vertex), Edge (Edge), Midpoint (Midpoint):

27

Անիմացիայի կառավարման վահանակ

Վահանակը պատասխանատու է անիմացիաների հարմարեցման, ստեղծման եւ վերահսկման համար:

28

Այս վահանակի հիմնական ֆունկցիաներն են. դիտել անիմացիան, գնալ հաջորդ եւ նախորդ կաղապարները, գնալ կոնկրետ շրջանակի, ավելացնել բանալիներ, հարմարեցնել անիմացիայի հարթությունը, ֆիլտրերը եւ այլն:

Պրոյեկցիա պատուհանի նավիգացիոն բար

Թույլ է տալիս վերահսկել բոլոր պրոյեկցիայի պատուհանների տեսարանները – zoom in, zoom out, rotate objects – եւ վերահսկել պրոյեկցիայի պատուհանների ցուցադրումը – նվազագույնի հասցնել եւ առավելագույնի հասցնել ակտիվ պատուհանները:

MSX

Մենք նայեցինք 3Ds Max ինտերֆեյսի հիմնական վահանակները ռուսերեն լեզվով, պարզեցինք, թե ինչպես ստեղծել եւ կոնֆիգուրացնել դրանք:

Դուք կարող եք սովորել, թե ինչպես կարելի է մոդելավորել scratch-ից Skills Up School-ի 3D գրաֆիկական դասընթացներում: Դասընթացներն ուղղված են խաղային ոլորտում կիրառվող 3D մոդելավորման հիմնական սկզբունքներին եւ մեթոդներին տիրապետելուն:

Առցանց դասընթաց տևում է երեք ամիս։

Դուք դեռ կարող եք գրանցվել օֆլայն կիսամյակի դասընթացների! Գրաֆիկ & Մանրամասն –
մեր կայքում
:

Կամ
գրեք Telegram-ի մենեջերներին
, նրանք հաճույքով կպատասխանեն Ձեր բոլոր հարցերին, կընտրեն համապատասխան դասընթացը եւ կառաջարկեն առավել շահավետ վճարման տարբերակներ (օրինակ՝ տոկոսներից զերծ կադրեր):

Записаться на курс