Skills Up School-ի կուրատորների հետ միասին մենք հավաքել ենք մի քանի օգտակար խորհուրդներ Zbrush ծրագրում աշխատող բոլոր նորեկների համար: Որպեսզի խուսափեք սխալներից եւ արագ հաղթահարեք աննշան դժվարությունները:
1) Անպայման կարդացեք, թե ինչ սխալներ եւ նախազգուշացումներ է տալիս Zbrush-ը: Ծրագրի որոշ գործողություններ չեն կարող չդաարարվել:
2) Եթե հանկարծ դուք ունեք լրացուցիչ օբյեկտներ աշխատանքային տարածության մեջ, որոնք չեն պտտվում viewport-ով, ապա փորձեք սեղմել ctrl + n: Դրանից հետո աշխատանքային տարածքը կմաքրվի ավելորդից:
3) եթե օբյեկտը խմբագրման ենթակա չէ, ապա արժե ստուգել մի քանի կետ.
– Արդյոք խմբագրումը հնարավորություն է տալիս
– Արդյո՞ք նոր ստեղծված պարզ ձեւը թարգմանվում է պոլիմեշ3դ
4) Կարեւոր է ճիշտ պահպանել ֆայլը. ֆայլի / save միջոցով որպես մենյու (keyboard shortcut ctrl + s. Zbrush նաեւ խնդրում է ձեզ պահել ֆայլը նախքան փակելը) կամ Tool-ում save as menu. Ֆայլում Zbrush փաստաթղթի պահպանումը միայն ձեր մոդելի մատնահետքը կտա, ինչպես սքրինշոթը: Կարեւոր է նաեւ, որ ֆայլերի անվանումները եւ դրանց ուղիները լատիներեն են:
5) Հետեւեք, թե քանի բազմանկյուն կա ձեր մոդելում: Թվերը ցույց են տալիս, թե քանի բազմանկյուն ունի ընտրված մասը (Active Points) եւ քանի բազմանկյուն է ամբողջ մոդելում (Total Points):
6) Եթե հանկարծ պոլիգոններ քիչ լինեն, բայց մոդելը շատ հարթ է, եւ նրա հետ աշխատելիս համակարգիչը դանդաղում է, ապա հնարավոր է, որ դուք միացրել եք դինամիկ սուբդիվի ֆունկցիան: (illustration) Նրա տաքդեղը շատ պարզ է՝ D բանալին:
7) Անպայման օգտվեք ենթաբաժիններից: Նրանց ճիշտ օգտագործումը եւ hPolish խոզանակը կփրկեն ձեզ մոդելի «դմփլինգներից»:
8) Հավասարապես տարածված խնդիր է վերեւի ներքեւի մոդելը: Նրա կողմնորոշումը կարելի է ստուգել՝ միացնելով «հատակը»
Զգույշ եղեք եւ թող ուժը ձեզ հետ լինի)
P.S. Եվ երբ ctrl սեղմած ցանկացած ինտերֆեյսի տարրի վրայով եք սլանում, նրա նկարագրությունը հայտնվում է)