Выбранные курсы

No products in the cart.

18 September 2023

Եկեք գործենք 3Ds Max ինտերֆեյսի հետ: Գլխավոր գործիքային վահանակ, պրոյեկցիայի պատուհաններ

3Ds Max

Մենք բացում ենք հոդվածների շարքը 3Ds Max ինտերֆեյսի հետ աշխատելու ուղեցույցով , մի ծրագիր polygonal 3D մոդելավորման, անիմացիայի եւ rendering- ի համար:

Այս ուղեցույցը օգտակար կլինի սկսնակների եւ նրանց համար, ովքեր մոդելավորում են այլ ծրագրերում, բայց ցանկանում են տիրապետել նոր ծրագրին:

Դուք կարող եք սովորել, թե ինչպես կարելի է մոդելավորել
scratch-ից 3D Basic առցանց դասընթացի ժամանակ
Skills Up School-ում: Դասընթացն ուղղված է խաղային ոլորտում կիրառվող 3D մոդելավորման հիմնական սկզբունքներին եւ մեթոդներին տիրապետելուն:

3Ds Max ինտերֆեյսը բաղկացած է հետեւյալ բլոկներից.

  1. Գլխավոր մենյու.
  2. Գլխավոր գործիքային վահանակ.
  3. Պրոյեկցիայի պատուհաններ:
  4. Հրամանի վահանակ:
  5. Track bar, aka Time Slider (ժամանակի սանդղակ).
  6. Ներկառուցված 3Ds Max լեզվի հրամանների մուտքագրման վահանակ – MaxScript.
  7. Օբյեկտների կոորդինատների վահանակ:
  8. Animation կառավարման վահանակ:
  9. Navigation bar – թույլ է տալիս ձեզ կառավարել տեսարանները բոլոր պրոյեկցիայի պատուհաններում. zoom in, zoom out եւ rotate օբյեկտների.

1 1

Ձեռնարկի առաջին մասում կհամարենք «Main Toolbar» եւ «Projection Windows» բլոկները:

Գլխավոր Գործիքային

Հիմնական գործիքային վահանակը կարելի է գտնել հիմնական մենյուի տակ – ահա կոճակները, որոնք կարող են արագ մուտք գործել առավել հայտնի, ըստ մշակողների, ծրագրի ֆունկցիաները: Երբ դուք hover մկնիկի pointer վրա ցանկալի կոճակի, գործիքի, կհայտնվի նկարագրելով այս կոճակի ֆունկցիաները.

2 1

3Ds Max-ում պանելները, ինչպես ցանկացած այլ ժամանակակից 3D փաթեթում կամ գրաֆիկայի խմբագիրում, փոխարկվում եւ փակցվում են ինտերֆեյսի ցանկացած վայրում, ինչը թույլ է տալիս ձեզ հարմարեցնել այն ինքներդ:

Վահանակները վերահսկելու համար՝ ցույց տալու կամ թաքցնելու համար, աջ սեղմեք գլխավոր վահանակի դատարկ տարածության վրա: Կհայտնվի համատեքստային մենյու.

3 1

Ticks նշում է ինտերֆեյսի ակտիվ վահանակները: Եթե պատահաբար անջատեք Main Toolbar-ը, ապա հիմնական մենյուի սանդղակի վրա պարզապես աջ սեղմում – կհայտնվի ենթատեքստային մենյու, որտեղ դուք կարող եք ընտրել Main Toolbar կետը եւ վերադարձնել հիմնական գործիքի վահանակի ցուցադրումը ինտերֆեյսին:

Նաեւ 3Ds Max թույլ է տալիս ձեզ հարմարեցնել այս վահանակների տարրերը կամ ստեղծել նոր յուրահատուկ վահանակներ ձեզ անհրաժեշտ գործիքներով:

Գոյություն ունի նոր վահանակի ստեղծման երկու եղանակ.

1. Աջ սեղմում հիմնական գործիքի վահանակի վրա եւ drop-down մենյուից ընտրեք Customize- ը:

5 1

2. Հիմնական մենյուում ընտրեք Customize – Customize Օգտվողի Ինտերֆեյս.

6

Հաջորդը, բացված պատուհանում, ընտրեք Toolbars tab.

7 1

Նոր գործիքային վահանակ ստեղծելու համար սեղմեք «Նոր» կոճակը եւ մուտքագրեք բացված պատուհանի գործիքների վահանակի անունը, օրինակ, Նոր գործիքներ.

8

Հաստատումից հետո ստեղծված վահանակը հասանելի կլինի ծրագրի աշխատանքային տարածքում.

9 2

Այժմ լրացրեք այս վահանակը անհրաժեշտ գործիքներով, որոնք դուք կարող եք ընտրել այս ցանկից.

10

Պրոյեկցիայի պատուհաններ

Պրոյեկցիայի պատուհանները վերցնում են ծրագրի ինտերֆեյսի մեծ մասը: Ընդհանուր առմամբ պրոյեկցիայի չորս տեսակ առկա է. Top view, Front view, Left view, Perspective: Կոնտեքստի մենյուում դուք կարող եք ընտրել ցանկացած տեսակի պրոգրեսիայի:

11 1

Հակառակ յուրաքանչյուր պրոյեկցիայի ընտրության իր, կան hotkeys, որոնք զգալիորեն խնայում ժամանակը մոդելավորման ժամանակ.

12 1

Ակտիվ պրոյեկցիայի պատուհանը ընդգծված է դեղին սահմանով, որպեսզի օգտագործողները հասկանան, թե որ պրոյեկցիան է ներկայումս ակտիվ.

13

Օբյեկտի կամ տեսարանի վրա աշխատելու հարմարության համար , ակտիվ պատուհանը կարող է մաքսիմալացվել մինչեւ ամբողջական էկրան – պարզապես սեղմեք Alt + W վրա ստեղնաշարի.

14

Այս բանալիները կրկին սեղմելը պատուհանի հատակագիծը կվերադարձնի իր նախորդ վիճակին:

Ուշադրություն դարձրեք էկրանի աջ անկյունում գտնվող եռաչափ կուբին – սա է ViewCube, այսպես կոչված, view cube, որը թույլ է տալիս Ձեզ փոխել պրոյեկցիան.

15

Եթե դուք որոշեք հեռացնել ViewCube-ը (օրինակ, պատահաբար դիպչել այն գործողության ընթացքում), դուք կարող եք դա անել այսպես. վերին ձախ անկյունում պրոյեկցիայի պատուհանում սեղմեք plus նշանը, կհայտնվի կոնտեքստային մենյու: Այնտեղ, ընտրել Configure Viewports, ապա բացված պատուհանում, ընտրել ViewCube tab եւ uncheck կողքին շրջանակը Ցույց The ViewCube.

16 1

Հատուկ վահանակ Viewport Layout Tabs (Projection windows-ի layouts) գտնվում է default-ի կողմից ծրագրի ինտերֆեյսի ստորին ձախ անկյունում: Այն պատասխանատու է պրոյեկցիայի պատուհանների բազմազան հատակագծման համար:

Չորս ինքնատիպ պատուհանները համարվում են ստանդարտ, սակայն մշակողն առաջարկում է նախշային տեմբրների ընտրություն: Եթե պատուհաններից մեկն ավելի կարեւոր է օգտվողի համար, քան մյուսները, ապա դուք կարող եք ընտրել մեկ մեծ եւ երեք փոքր պատուհաններով հատակագծում եւ հարմար տեղ գլխավոր պատուհանի.

17

Անհրաժեշտության դեպքում կարող եք հեռացնել կամ ցուցադրել Viewport Layout Tabs-ը նույն տեղում, ինչ ցանկացած վահանակ կոնտեքստի մենյուում:

Ռուսերեն լեզվով 3Ds Max-ի համար նախատեսված հրահանգների երկրորդ մասում կխոսենք ինտերֆեյսի մնացած բլոկների մասին: Բաժանորդագրվեք, որպեսզի բաց չթողնեք!

3D գրաֆիկայի առցանց դասընթացից բացի

, Skills Up School- ը ունի օֆլայն մոդելավորման դասընթացներ Մոսկվայում եւ Սանկտ Պետերբուրգում: Եթե բաց եք թողնում համայնքի լամպի մթնոլորտը եւ հաղորդակցությունը ոչ մեծացնելու, կարդացեք դասընթացների մասին մանրամասները եւ գրանցվեք.

Записаться на курс